SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, January 14, 2013

#KL112 Himpunan Shamsidar Yang Gagal.

Matlamat mereka ingin mengekalkan gelombang hingga PRU 13 nanti. Ini juga merupakan
satu kayu ukur populariti mereka di kalangan pendukung propaganda mereka.

mereka juga cuba untuk menenggelamkan isu-isu yang membelenggu dinegeri-negeri dibawah pimpinan mereka serta isu-isu diperingkat nasional.

Tindakan menggunakan Stadium Merdeka yang berkapisiti rendah berbanding stadium-stadium lain seperti Stadium Shah Alam dan Stadium Nasional Bukit Jalil juga adalah taktik mereka untuk menutup kegagalan mereka pada hari tersebut. 

Tidak lupa juga perarakan mereka yang tidak mendapat sambutan yang seperti diharapkan.


Banyak kegagalan yang boleh dilihat dari himpunan hari itu.


1. Kegagalan penganjur mematuhi Akta Perhimpunan Aman dengan membenarkan kanak-kanak ke perhimpunan tersebut.





2. Kegagalan penganjur untuk memenuhkan Stadium Merdeka walau apa pun dakwaan mereka. Ramai yang memilih untuk berada diluar daripada berpanas di dalam stadium sementara pemimpin parti-parti politik dan penyair duduk di pentas berbumbung dengan Air-Cond mudah alih.





3. Kegagalan mengekalkan momentum sepanjang program. program yang bermula jam 9 pagi di lokasi-lokasi seperti Masjid Negara, KLCC dan hadapan Universiti Malaya terpaksa bertungkus lumus untuk mengumpulkan penyokong mereka. kumpulan yang bermula di KLCC tidak mendapat sambutan manakala kumpulan yang bermula di Universiti Malaya terpkasa bergabung dengan Kumpulan dari Masjid Negara yang sebelum berarak ke Stadium Merdeka supaya kelihatan ramai. Malah ada yang pulang lebih awal sebelum DSAI membuat ucapan. 




3. Kegagalan menyembunyikan penglibatan mereka dalam perkara-perkara yang merosakkan negara. Selama ini Fuckatan mengatakan BERSHIT, Anti-Lynas, Anti-RAPID Pengerang, Tuntutan ANAK adalah suara Rakyat yang diwakili NGO-NGO dan mereka hanya membantu tapi kini jelas dan terang yang mereka mendalangi segala-galanya. ini bermaksud, Demonstrasi jalanan BERSHIT 1, 2 & 3 adalah tindakan provokasi yang sengaja mereka lakukan untuk menghuru-harakan negara. begitu juga dengan tindakan ANAK cuba membunuh peneroka dengan pacuan 4 roda di FELDA Bukit Rokan adalah tindakan provokasi mereka.

ketiga-tiga sebab ini adalah cukup kuat untuk aku katakan yang Fuckatan DAP, PKR dan PAS sudah terdesak dan kini sedar akan kehilangan momentum mereka.

mereka kini sudah sedar yang mereka telah hilang sokongan orang atas pagar dan kini penyokong mereka semakin melihat perjuangan Fuckatan sudah tidak sesuai dengan mereka lagi.. 

yang tinggal kini hanya mereka yang Menganuti fahaman mereka secara total tanpa membenarkan minda berfikir dan mereka yang terpaksa berada didalam parti masing-masing atas sebab kepentingan dan yang sudah berbai'ah akan menceraikan isteri jika meninggalkan parti mereka.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..