SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Friday, June 19, 2009

Al kisah Muktamar PAS 2009



Usul politik bersihkan nama baik PM

Ditulis oleh Te@m I.T
SUNDAY, 07 JUNE 2009 03:55

SHAH ALAM, 7 Jun - Usul Politik yang dikemukan oleh Dewan Pemuda bagi membersihkan nama baik perdana menteri Malaysia diterima tanpa bahas dalam persidangan muktamar hari ini.

Menyedari Perdana Menteri yang baru Dato' Seri Najib Tun Razak dan isterinya telah dikaitkan dengan pembunuhan model Mongolia Altantuya Sarribu, secara jelas membawa imej buruk yang digambarkan oleh media-media luar negara terhadap Perdana Menteri sendiri.

Sehubungan dengan perkara itu, Muktamar PAS Pusat yang bersidang pada 5-7 Jun pada kali ini, mendesak Perdana Menteri dan isteri beliau membersihkan nama mereka dengan mengambil tindakan saman terhadap mereka terbabit.

Dewan pemuda juga turut memohon kepada Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong memperkenankan perlantikan badan penyiasat bebas terhadap kes pembunuhan model Mangolia Altantuya Saribbu.


pelik aku... kenapa baru kini nak di bersihkan nama PM kita ni?
di pentas siapakah isu-isu ini dibangkitkan?
di laman web rasmi siapakah isu ini di ulang sebutkan?
siapakah yang membenarkan seorang bukan Islam menggunakan ayat suci Al-Quran dalam ceramahnya untuk mencerca dan memfitnah Najid?
mungkinkah bila tidak mampu lagi memanipulasi isu ini maka perlu mencuci tangan secepat mungkin...? aku pun tau...
tapi yang aku tahu.. memang dah sampai masanya untuk berhenti fitnah menfitnah ni...
dan sebaiknya kita sebagai umat islam bersatu dan berusaha kearah perpaduan...
besar harapan tu.. tapi aku tahu tiada yang baik akan dapat dengan mudah... kita perlu berusaha untuk mendapatkan yang terbaik....
Hmm... melayu...

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..