SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, June 1, 2009

PROTOKOL ZIONIS KE 10


Polis tempelak Anggota Parlimen PKR berhubung kematian suspek01/06/2009 4:22pm

PORT DICKSON 1 Jun — Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Osman Salleh menempelak seorang Anggota Parlimen pembangkang kerana menyalahkan polis berhubung kematian seorang suspek pecah rumah pada 30 Mei lepas sedangkan polis tidak ada kaitan dengan kematiannya.
“Inilah yang berlaku apabila ahli politik campur tangan dan enggan meminta penjelasan sebenar dari pihak berkuasa,”
katanya kepada pemberita di sini bagi mengulas dakwaan Anggota Parlimen Kapar, S. Manikavasagam, daripada Parti Keadilan Rakyat, dalam blognya, kononnya polis telah menganiayai S.Tilak, 27, ketika lelaki itu menjadi tahanan polis di Ibu Pejabat Polis Port Dickson.
Osman berkata polis tidak pernah menahan Tilak dalam lokap dan dia tidak pernah menjadi tahanan polis.
Katanya Tilak diserahkan kepada polis pada 7 pagi Sabtu lepas setelah dia dipercayai dipukul sekumpulan lelaki yang mendapati dia telah melakukan pecah rumah pada Khamis lepas menyebabkan kehilangan barangan kemas bernilai RM30,000.
Osman berkata bahawa selepas mengambil keterangan daripada lelaki yang menahan Tilak, polis menghantar Tilak ke Hospital Port Dickson dalam tempoh sejam tetapi dia disahkan mati pada tengah hari. - Bernama



rujuk: http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0601&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_14.htm





bila terbaca berita ini aku teringat pula mengenai protokol zionis ke 10... bunyinye lebih

kurang begini..

“… kita mestilah mengeruhkan hubungan di antara rakyat dengan pemerintah di semua negara dengan menimbulkan perbalahan, kebencian, pertentangan, iri hati, bahkan dengan menyebabkan siksaan, kebuluran, penyakit, kemiskinan supaya kaum-kaum goyim (manusia babi) tidak nampak jalan lain melainkan mencari perlindungan di bawah pemerintahan kita yang mempunyai kedaulatan (sovereignity) atas kewangan dan sekalian yang lain. Tetapi, kalau kita berikan negara-negara di dunia ini berpeluang berfikir dan membuat keputusan, maka saat yang kita nanti-nantikan sudah tentu tidak akan tiba.”
hari ini.. ada golongan-golongan yang secara konsistennya menimbulkan isu-isu dan dan kebencian terhadap kerajaan dikalangan rakyat...
bila aku katakan konsisten.. aku maksudkan KONSISTEN...!!
golongan-golongan ini menimbulkan isu demi isu tanpa henti... lepas satu-satu... demi untuk membuatkan rakyat tidak dapat berfikir dengan rasional dan memilih mereka yang sudah tentunya cuba menjadi hero dalam isu-isu yang dibangkitkan...
dan ini bukan kali pertama mereka mengangkat penjenayah atau lebih tepat lagi suspek jenayah sebagai hero... kes Kugan sebagai contoh... kerajaan negeri selangor mengeluarkan wang rakyat untuk menguruskan kematian Kugan... kalau begitu... aku pun nak tuntut kerajaan negeri untuk menguruskan kematian arwah paklong aku yang meninggal dunia 2 minggu lepas... (Al-Fatihah..)
adakah mereka ini proksi bagi Zionis ataupun sekadar menggunakan strategi zionis dalam berpolitik, aku pun tak tahu...
tapi yang aku tahu... cara yang di gunakan ini akan membawa kesan buruk pada rakyat keseluruhannya....
dan aku sama sekali tak setuju dengan cara sedemikian... anda bagaimana?
Hmm.. Melayu...

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..