SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, July 3, 2012

Video Pejabat MB Akhirnya Tersebar!!!!



Diatas adalah video CCTV dari dalam pejabat MB Selangor.. Pada yang lupa, MB pernah mengadakan sidang media berkaitan dengan penemuan CCTV dalam pejabatnya.. 

Namun amat pelik lagi apabila penemuan itu tidak di laporkan kepada polis..
Sesuatu yang amat pelik untuk dilakukan jika benar dakwaan MB Selangor itu..


Aku sendiri pada masa itu merasakan itu sekadar gimik politik ketika beliau baru menjadi MB.. Aku menunggu juga beliau menunding jari pada UMNO tapi beliau tak berbuat demikian.. Malah isu ini tidak pernah dibangkitkan di mana-mana ceramah PKR mahupun PAS..






Kini keluar pula video dari dalam pejabat MB itu.. 
MB Tan Sri Khalid yang sepatutnya sudah ada banyak masalah dibebankan dengan masalah ini pula..
Memang sebelum ini pun Tan Sri Khalid sudah ditimpa pelbagai kontroversi.. 
Bermula dengan pembubaran PKR Parlimen Kuala Selangor..
Diikuti dengan dereten masalah dalaman PKR Selangor.. Krisis kepercayaan antara PKR Bandar Tun Razak dengan beliau.. Masalah janji-janji PRU 12 yang tak ditunaikan dan masalah antara beliau dengan pucuk pimpinan PKR pusat..


Terbaru adalah skandal surat sokongan oleh Setiausaha Politiknya kepada GLC kerajaan Selangor, penyalahgunaan dana Geran Selangorku dan menyaksikan Faekah menghentam Azmin Ali secara terbuka.. yang terbaru perletakan jawatan Rafizi yang dilihat memberi tekanan kepada MB itu...






Umum tahu desas-desus mengenai konflik antara Azmin Ali yang dikatakan bercita-cita menjadi MB Selangor dengan Tan Sri Khalid.. Ini ditambahkan dengan kononnya Presiden PKR yang menyokong Tan Sri Khalid..


Kelihatannya semua orang dalam PKR sedang cuba memangkah dan menjatuhkan lawan politik masing-masing sebelum pengumuman calon-calon PRU 13.. Hingga kini ramai yang telah dikatakan "dibunuh" kerjaya politiknya dan antara nama yang disebut-sebut sebagai mangsa ialah Badrul Amin yang ditangkap khalwat di Kuantan tidak lama dahulu...

Tapi seperti biasa, mereka akan meletakkan kesalahan kepada UMNO dan akan mencanangkan dalam ceramah-ceramah politik mereka.. Malah isu ini akan dipusing-pusing umpama gasing oleh juak-juak mereka samada di kedai kopi mahupun alam cyber..

Rakyat sedang memerhati tindak-tanduk mereka.. Rakyat sedang memerhati... Dan Rakyat tak bodoh...








Hmm... Melayu...


Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..