SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Friday, April 12, 2013

Papa Gomo = Wan Muhammad Azri?






Aku mendapat pelbagai maklum balas dari rakan-rakan mengenai keputusan aku untuk mendedahkan siapa Papa Gomo.
Ada yang membantah, ada yang menyokong dan malah ada yang memberikan maklumat kepada aku tentang siapa mereka katakan Papa Gomo itu.

Bukan tujuan aku mendedahkan siapa Papa Gomo sebenarnya bertujuan untuk menyokong mana-mana pihak.. jauh sekali atas rasa cemburu mahupun dengki dengan populariti Gomo.
tujuan aku mudah sahaja.. aku ingin bakal pengundi yang akan memilih di antara Anwar Ibrahim & Papa Gomo jelas tentang perihal calon-calon mereka.
Gomo adalah blogger yang  di geruni lawan dan dihormati kawan..
Rangkaian maklumatnya yang luas dan kebolehannya mendapat akses maklumat menjadikan setiap entry Papa Gomo dinanti oleh pembaca..
Gomo juga pernah menjadi Presiden Nadi Rakyat, kemudiannya diganti oleh Azmi AAKJ dan kini jawatan itu dipikul oleh Datuk Rafi..
Kontroversi demi kontroversi tentang identiti Papa Gomo tersebar luas..
yang terbaru adalah khabar angin yang menyatakan Papa Gomo adalah seorang lelaki bernama Wan Muhammad Azri beralamat di Ampang, tetapi kemudiannya Sinar Harian menyiarkan laporan yang menidakkan khabar angin tersebut..

Jadi, siapa Papa Gomo?

Adakah Wan Muhammad Azri itu Papa Gomo?

Adakah Papa Gomo itu seorang INDIVIDU ataupun Sekumpulan Blogger?

Adakah Papa Gomo itu satu WATAK yang direka?

nantikan pendedahan seterusnya...


Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..