SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, September 15, 2009

Lina Joy.. Dari Blog Seorang Pejuang..

dalam aku mengintai-intai blog sahabat-sahabat.. aku terpandang sebuah entry dari sahabat aku, Qaiyum dalam blognya [[ manusia memanusiakan manusia]]




dalam komentarnya.. Qaiyum menyatakan;

"Begitulah Hakikatnya. Mereka Lebih Nampak Bahawa UMNOlah Musuh Islam. Tetapi Tertanya Musuh Islam Di Depan Mata Buat² Tak Nampak. Malah Boleh Buat Member Lagi. Politik Sebegini Politik Yang Bahaya.
Bak Kata ‘Orang Tua’ - “Kuman Di Seberang Laut Nampak, Gajah Di Depan Mata Tak Nampak.”
aku pun tak tahu nak kata apa.. cuma berharap mata akan terbuka dan tidak taksub kerana terlalu takut tidak masuk syurga hingga mendekatkan aku dengan api neraka...
terima kasih sahabat dengan entry itu...
hmm.. melayu..

2 comments:

  1. hmmm bila la si anwar ibrahim ini nak sedar dan orang islam yang percaya pada dia ni pun sedar... benciiiiiiiiiiiii tol aku..

    ReplyDelete
  2. Banyak Juga Blog Yang Mengecam Tindakan Anwar Ibrahim Menerusi Video Tersebut.

    Teruskan Berblog Bro. Aku Tukar Tagline Sikit. Walaupun Dah Tak Gune Nama pejuang, Tapi Jiwa Tetap Jiwa Perjuangan..

    Wasalam..

    ReplyDelete

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..