SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Wednesday, August 1, 2012

SAH!! Hudud Bukan Agenda PAS..

Hari ini PAS sendiri dah menyatakan dengan jelas dan lagi bersuluh bahawa Hudud bukak agenda utama PAS jika berjaya meneraju negara bersama DAP dan PKR..

ini juga bermakna satu lagi tamparan keras ke kepala Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Al-Tantawi yang sebelum ini terperangkap dengan kata-kata sendiri yang menyatakan Karpal Singh menerima Hudud selepas bersekelongkol dengan PAS..

ini juga membuktikan bahawa bukan DAP yang berkompromi tetapi PAS yang sanggup membuang hudud apabila bersama DAP tetapi mencanangkan kepada Rakyat pembohongan yang berbeza..

ada yang berpendapat, ini bukan sesuatu yang baru bagi PAS..
pada mereka, PAS sememangnya selama ini tidak pernah pun serius dalam melaksanakan Hudud tetapi sekadar modal untuk mendapatkan undi..

PAS hari ini dilihat terdesak dari segenap ruang.. disatu ruang, PAS mahu membeli undi bukan Islam dengan mengetepikan isu-isu sensitif seperti hudud dan negara Islam.. di satu ruang lain, PAS kehilangan sokongan dikalangan orang islam yang sudah melihat wajah sebenar PAS.. dan disatu ruang lagi mereka kehilangan sokongan golongan bijak pandai dan ulama yang kini semakin banyak meninggalkan PAS..

PAS dilihat terdesak untuk terus hidup dengan kembali melacurkan isu hudud pada orang Islam dan menolak pelaksanaan hudud bila berhadapan dengan DAP dan orang bukan Islam..

keadaan terdesak ini lebih jelas lagi apabila PAS  menggunakan populariti artis-artis untuk menarik perhatian Rakyat namun semua usaha mereka dilihat gagal dan tidak berjaya mengembalikan sokongan rakyat pada mereka..

jadi fitnah dan pembohongan akan semakin rancak selepas ini kerana modal mereka semakin habis.. aku berpendapat, lagi lewat PRU 13 dilaksanakan lagi parah PAS dalam mengekalkan kedudukan mereka..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..