SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Wednesday, August 1, 2012

Karikatur Sahabat Nabi S.A.W: Kalau Kita Buat Cite Pasal Dewi Kwan Yin Macam mana?

aku sangat marah dan terhina dengan sikap cikgu tuisyen dan pusat tuisyen yang benarkan nota mengenai sahabat Nabi s.a.w dan diedarkan kepada murid- murid di pusat tuisyen itu..

lebih marah lagi apabila mereka mengatakan mereka tidak tahu yang perkara tersebut adalah sensitif dan tidak boleh lakukan..

aku sangat yakin bahawa mereka ini tidak datang dari aliran kebangsaan dan dari aliran jenis kebangsaan..

kerana umum tahu yang mereka yang dari aliran jenis kebangsaan ini kebanyakannya jarang bergaul dengan orang melayu dan kebanyakannya tidak fasihpun berbahasa melayu..

tapi tidak.. ada pihak akan dengan jelasnya memenangkan mereka ini.. dan aku amat-amat yakin jika yang melakukan perkara ini adalah seorang guru melayu yang bercerita mengenai Dewi Kwan Yin, Buddha ataupun Jesus, berduyun-duyun pemimpin melayu yang akan memohon maaf kononnya bagi pihak orang melayu dan semestinya ini akan di tundingkan kepada kerajaan sebagai penyebabnya..
aku jelak dengan sikap mereka ini.. Dong Zong sekali lagi cuba bermain api dengan kenyataan membela mereka ini dan tiada pemimpin melayu yang mengutuk tindakan mereka ini mahupun menyatakan kejahilan dan kebodohan mereka ini adalah hasil dari sikap ultra kiasu dan sombongnya kaum cina yang mahu menjadi lebih cina dari orang cina di Tanah Besar China..

dimana pembela melayu hari ini??

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..