SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Saturday, August 30, 2008

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-51

Malam ini genaplah 51 tahun bendera Union Jack diturunkan dan digantikan dengan bendera Persekutuan Tanah Melayu yang mempunyai 12 jalur merah dan putih serta bintang pecah 12...
dan genaplah 51 tahun lagu God Save The Queen tidak lagi menjadi lagu rasmi bumi tercinta ini dan digantikan dengan lagu NEGARAKU yang di adaptasi dari lagu Terang Bulan... sama seperti lagi negeri Perak...
mengenangkan perjuangan mereka yang terdahulu aku bawakan sahabat-sahabat dan kawan-kawan video ini...

*terima kasih pada Reza yang menunjukkan video ini pada aku..

kadang kala aku alpa dengan dunia hari ini... tak salah rasanya jika aku berhenti sejenak di hari yang bersejarah ini dan mengambil masa untuk merendahkan diri & belajar dari sejarah...

sejarah yang menjadikan aku pada hari ini dan sejarah juga yang perlu aku rujuk untuk aku jadi lebih baik pada hari esok...

Selamat Menyambut Hari kemerdekaan Ke-51... Semoga Perjuangan Mereka yang terdahulu tidak di sia-siakan oleh kita, generasi muda yang tidak sedar di untung... hmm.. Melayu...

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..