SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, October 13, 2009

Selingan: Aku Bukan Blogger UMNO..

blogger dun31baganpinang.blogspot.com bersama TPM dan Ketua Penerangan UMNO

setelah membuat beberapa entry berkenaan PRK N31 Bagan Pinang, aku mendapat panggilan telefon dari seorang rakan yang mengikut PRK N31 dari jauh...

dia dah beberapa kali membaca entry di dun31baganpinang.blogspot.com tapi tak melihat sebarang entry dari aku.. ada beberapa komen tapi tiada sebarang entry dari aku...

soalan itu aku jawab dengan gelak ketawa... jawapan aku mudah... AKU BUKAN BLOGGER UMNO...

untuk diBagan Pinang.. UMNO mempunyai barisan bloggernya yang terbaik.. Demang Lebar Daun, ROSHATIKA, pisau.net, TAIPINGMALI (TM), Taminsari, Detguaq dan ramai lagi blogger-blogger hebat..

dan aku tidak sampai ke tahap kehebatan mereka ni...

ada juga sekumpulan blogger yang menguatkan gelombang berita yang dikenali sebagai kumpulan BLOGGER PEMBELA NEGARA yang mempunyai tautan blog yang luas..

aku juga bukan dari kumpulan itu.. aku hanya seorang blogger yang tidak dikenali sesiapa pun.. sekadar menulis dari mata aku.. seorang Muslim, Melayu dan Malaysian...

tapi aku yakin matlamat kami sama.. untuk memastikan maklumat di terima dari pelbagai kaca mata.. supaya tidak mudah yang membaca tertipu dan termakan omongan dari mereka yang cuba memperbodohkan...

maka, tak penting samada entry aku ada dalam blog dun31baganpinang.blogspot.com.. tapi yang lebih penting sekali adalah sahabat-sahabat dan rakan-rakan dapat membaca dan menilai dengan baik..

hmm.. melayu..

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..