SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Thursday, October 8, 2009

Teater Murahan....

sedang aku melayari laman web PRK Bagan Pinang, aku terbaca satu artikel dari laman web rasmi PAS yang bertajuk kecoh Lagi - Pemuda PAS ditetak Parang! artkel itu menyatakan lebih enam orang petugas Dewan Pemuda PAS (DPP) dipukul dan ada yang ditetak dengan parang oleh sekumpulan lelaki ketika sedang bertugas di beberapa tempat termasuk di markas induk DPP di Bagan Pinang.

artikel itu juga memetik; "Seorang Exco DPP, Suhaizan Kayat yang maklum berkenaan kejadian tersebut berkata, penyokong Umno BN terbabit tidak berpuas hati kerana mandakwa pemuda PAS telah menjatuhkan bendera dan kain rentang parti mereka.

"Mereka tuduh kita jatuhkan bendera dan poster Umno BN. Mereka semua datang ke markas induk, terus tumbuk petugas kita bertubi tubi. Bayangkan dari luar mereka tumbuk sampai la ke dalam markas," ujar Suhaizan yang juga Ketua Penerangan DPP.

Kejadian sama juga berlaku di beberapa lagi markas pemuda yang lain, namun semua bukti dan maklumat lengkap sedang dikumpulkan. "

juga dimuatkan gambar-gambar pemuda PAS yang dikatakan di pukul dan ditetak..







sedang aku dan kawan-kawan sekerja bergosip-gosip tentang apa yang berlaku.. seorang rakan aku terperasan tentang salah satu gambar yang terkandung dalam artikel itu...

terdapat baju koyak dan kesan darah.. TAPI.. tak ada langsung kesan luka atau lebam....

pelikkan?

pelik bin ajaib... baju yang koyak seperti di toreh oleh sesuatu yg pastinya tajam tapi tak pula ada kesan luka atau lebam.....

aku agak kelakar dengan mainan politik kanak-kanak seperti ini... jika hendak bermain teater, buatlah production sehebat Puteri Gunung Ledang The Musikal bukan seperti teater yang dipentaskan saban tahun ketika hari penyampaian hadiah di sekolah rendah...

hmmm.... melayu...

3 comments:

  1. Bravo bro!
    Teruskan bongkar penipuan puak yang bersetubuh dengan DAPig ni ... Puak Penjahannam nama Islam ... Parti Islam konon.

    Sebarkan gambar yang hang dah bulatkan tu pada semua, mustahil kena libas dengan pedang samurai (?? ye ke??), tapi baju aja KOYAK, kulit tak de kesan apa-apa pun!? Tak masuk akai langsung!

    Harap TV3 buleh masukkan idea hang ni dalam Buletin Utama malam ni! ... Bravo Botak! You're great!

    AloQStaQ

    ReplyDelete
  2. syabas buat anda...semoga allah menunjukkan kebenaran...jangan hanya slogan ja memperjuangkan islam tetapi biarkan orang bukan islam menggunakan ayat suci al-quran untuk ceramah...kepala hotak depa..kalaw btoi2 nak guna ayat al-quran p msuk islam dlu...kapir laknat

    ReplyDelete
  3. mantap bro buktikan pada mereka bahawa kita generasi muda..bukan budak bodoh yang senang2 jer korang nak temberang.Kami yang masih dapat menilai serta tidak taksub.

    ReplyDelete

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..