SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Friday, March 30, 2012

Aku Cybertrooper Sape???


aku dapat pelbagai maklum balas dari ramai orang yang mempertikaikan kenapa aku campur adukkan FB & Twitter peribadi aku dengan politik..


jawapan aku mudah.. aku menulis dari apa yang aku nampak dan apa yang aku rasa.. itu adalah tujuan aku buat blog ni sebenarnya.. bukan sebagai medium mana-mana parti politik.. jauh lagi cybertrooper siapa-siapa seperti yang dituduh oleh sesetengah pihak..


maka, ada kalanya aku menulis kepada kawan-kawan.. ada kalanya aku menulis kepada sahabat-sahabat.. ada kalanya aku menulis kepada keluarga dan ada juga kalanya aku menulis kepada diri aku sendiri.. jikalau ianya berbaur politik maka itu untuk mereka dan diriku sendiri dari kaca mata aku..


tidak sekali mahu aku pengaruhi sesiapa.. malah aku suka jika ada yang memberikan komen.. tapi sayangnya ramai yang takut nak komen blog aku ni sebab aku wajibkan mereka untuk meletakkan identiti.. 


itu lah nama perjuangan.. bak kata seorang yang hanya pandai bercakap tapi tak pandai buat;


"kalau takut dilambung ombak, usaha cerita tentang perjuangan!! tangguh tetap tangguh!!!"


terpulanglah kepada yang membacanya untuk menilai.. aku tetap dengan tulisan aku..


hmm.. melayu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..