SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, March 26, 2012

PANAS!!! 4 Kekecewaan Rakyat Selangor Terhadap Khalid Ibrahim




Saya Selaku RAKYAT Selangor amat-amat kecewa dengan sikap Menteri Besar Selangor yang hari ini saya lihat tidak menampilkan sikap dan peranan beliau sebagai Menteri Besar disebuah negeri yang bersultan... 
  1. saya kecewa apabila MB Selangor tidak bersama-bersama aspirasi rakyat selangor untuk memohon penubuhan suruhanjaya diraja bagi menyiasat kes kecurian pasir dan skandal-skandal yang berkaitan dengannya sedangkan kematian TEOH BENG HOCK ditubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk menyiasatnya.. -klik sini 1-klik sini 2-
  2. saya selaku  rakyat Selangor yang telah berkecil hati padanya apabila beliau mendiamkan diri dlm kes Teressa Kok menyokong memorandum sebuah persatuan penduduk supaya azan subuh tidak dilaungkan dengan kuat melalui speaker..-klik sini 1-
  3.  saya sebagai rakyat selangor yg amat-amat kecewa dengan beliau yang mengkritik JAIS membuat pemeriksaaan di sebuah gereja yang menemui borang kaji selidik menanyakan tentang kefahaman agama islam kepada org islam yang hadir..-klik sini 1-kilk sini 2-
  4. saya adalah antara jutaan rakyat selangor yg amat-amat bersedih dengan sikap MB kami yang mendiamkan diri apa bila Exconya Ronnie Liu menempelak penguatkuasa MBPJ & menghentikan usaha Exco Agama untuk menghalang penjualan arak di kawasan majoriti orang islam hinggakan hari ini Arak dijual di shah alam yang sebelum ini tidak dijual secara terbuka..-klik sini 1-klik sini 2-


Saya adalah antara jutaan RAKYAT Selangor yang kini amat kecewa dengan Menteri Besar kami. Mohon supaya Menteri Besar kami tidak memandang remeh kami yang kecil dan kerdil ini.. 

hmm... melayu..

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..