SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, May 15, 2012

#BERSIH Biadab di London..

Aku mendapat maklumat awal mengenai perbuatan Maha Biadab penyokong BERSHIT di London lewat semalam melalui blog rakan-rakan seperjuangan.

Walaupun agak marah namun aku tunggu juga maklumat dan mengesahan dari rakan di Pejabat Pensuruhjaya Tinggi Malaysia di sana agar tidak berlaku kesilapan dalam penulisan aku ini..


Menurut seorang pegawai Malaysia yang berada disana, perbuatan biadab itu dilakukan oleh beberapa warga Malaysia berbangsa Cina ketika PM sedang memberikan ucapan.. Kebiadaban mereka itu memaksa kakitangan dari Suruhanjaya Tinggi Malaysia menghalau mereka dari majlis.. Dan lebih menyakitkan hati, mereka berasa sangat bangga dan puas berbuat demikian.

Aku masih lagi menunggu maklumat tentang latar belakang Si Cina tak sedar diri yang biadab itu..

Malah aku kasihan dengan mereka, dah la tak dapat maklumat yang betul tentang apa yang berlaku malah sedia di perbodohkan dan di tunggang oleh mereka yang ditanah air sedang menuding jari atas apa yang berlaku dan masing-masing cuba untuk melepaskan tengkuk..

Aku mengharapkan tindakan yang tegas di ambil terhadap mereka yang telah memalukan Malaysia..

Cadangan aku supaya mereka memotong  pasport mereka dan memohon taraf kerakyatan Oversea British Citizenship yang telah membuatkan kira-kira 2000 bekas rakyat Malaysia kini merempat di UK..

Jika mereka adalah pelajar yang mendapat biasiswa kerajaan, wajarlah biasiswa dan pinjaman itu ditarik balik..


Berhenti bercakap tentang hak bersuara bila gagal menggunakan hak untuk berfikir..


Ingatlah bahawa Malaysia adalah satu-satunya negara yang membiayai sekolah berasaskan kaum.

Ingatlah bahawa malaysia adalah satu-satunya negara yang mengiktiraf budaya dan bahasa kaum lain selain dari kaum asal negara tersebut..


Jangan disebabkan kerana tidak berpuas hati dengan sesuatu, berlaku biadab terhadap Perdana Menteri Malaysia yang dipilih melalui sistem pilihanraya yang sah..


Rakyat boleh menilai sendiri budaya yang dibawa oleh golongan ini..


Tabik dan tahniah buat PM yang tenang dalam menangani manusia-manusia bodoh ini..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..