SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Thursday, October 8, 2009

Si Kebal Yang Ghaib...

selepas pendedahan mengenai pembohongan PAS dalam laman web rasmi untuk PRK bagan pinang.. kini aku masih menunggu laporan polis yang hendak dibuat oleh PAS mengenai ahli Dewan Pemudanya yang dikatakan ditetak itu..

sehingga saat aku menulis entry ini masih lagi tidak lagi didedahkan identiti siapa yang ditetak itu...

yang ada hanyalah sidang akhbar mengenai insiden serangan itu..



dalam sidang akhbar itu juga, Naib Presiden, Dato'Mahfuz Omar berkata insiden tersebut dipercayai didalangi Megat fairuz, Ketua Pemuda Umno Bahagian..

tapi dimanakah dan siapakah yang ditetak itu?

tiada sebarang kenyataan diberikan mengenai perkara itu sedangkan tajuk utama di artikel itu ialah "kecoh lagi - Pemuda PAS di tetak dengan parang!"

siapa orangnya kalaulah betul ditetak.. manakah laporan polis mengenai insiden ditetak itu?
kalau sudah menggunakan senjata maka adalah satu kes jenayah.. jadi tidak melaporkan kejadian jenayah itu adalah sama dengan bersubahat sedangkan PAS sendiri yang mengatakan kononnya petugasnya ditetak...

yang jelasnya... kedua-dua pemuda ini bukan orang yang sama... kenapa orang lain yang kononnya kena tetak, orang lain pula yang diketengahkan... bukan maksud aku hadir ke sidang akhbar, tapi di war-warkan atau di laporkan kepada polis?

jadi... kepada sesiapa yang berjumpa dengan lelaki ini... silalah bawakan dia ke Hospital Port Dickson kerana dia tidak dihantar ke hospital sejak malam tadi... ahahahahahah.. mungkin kerana dia ingin mati syahid dan masuk syurga seperti mana yang di janjikan oleh Nik Aziz dan Hadi Awang..
ahhahahaa... sandiwara demi sandiwara yang aku rasa semakin kelakar dimainkan oleh PAS...
penat la.. cuba mainkan sesuatu yang lebih meyakinkan...

hmm.. melayu...

2 comments:

  1. ni ke mamat baju merah yang datang ngan Khalid Gereja buat kecuh kat markas BN ari tu ???

    ReplyDelete

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..