SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Thursday, April 23, 2009

Bila Angka ke Empat Muncul..



Terima kasih pada sahabat-sahabat dan kawan-kawan yang sentiasa memberi sokongan dengan membaca serta memberi komen di setiap entry aku..

komen-komen itu semua aku harapkan ikhlas untuk berkongsi ataupun mengembangkan minda, bukan sekadar untuk menegakkan dogma fikiran masing-masing...

aku menulis bukan untuk menjadi popular.. jauh sama sekali untuk menjadi Hero.. sekadar untuk berkongsi kerana hari ini ketika melayar blog-blog dan laman web, aku lihat kebanyakannya mengutuk, mengata, melemparkan fitnah tanpa bukti...

Pihak A menuduh dan mengata pihak B.. pihak B atau pro-B pula menuduh dan mengata pihak A... ada pula aku lihat cuba menjadi tukang sorak malah pemidato yang hebat walaupun isinya tak kemana pun..

sampaikan pihak yang tidak terlibat tak tahu mana yang nak dipercayai...

tapi tetap juga persoalan yang di timbulkan menjadi tanda tanya yang tidak terjawab...
jadi aku harap melalui blog aku ini, dapatlah menjadi pemula atau salah satu laluan pertama untuk mendapatkan jawapan dari persoalan ataupun mengembalikan kita pada soalan asal...
tapi itu semua terpulang pada mereka yang membacanya..

jika yang membaca itu mempunyai persepsi yang apa yang dibaca dan di sogokkan selama ini benar.. maka akan di pandang blog aku ini dengan prejudis... jadi, dapatlah aku pelbagai gelaran...

tapi jika yang membaca itu sedang dahagakan maklumat yang boleh membantu menjawab persoalan dalam diri mereka.. maka, pastinya mereka akan membacanya dari perspektif yang berbeza... tanpa prejudis dan tanpa sentimen.. mungkin akan terjawab serba sedikit..

terpulang... aku tak boleh menghalang pemikiran sesiapa.. aku cuma berkongsikan apa yang aku tahu dan faham demi memastikan masa depan kita terjamin...

pengira pelawat aku dah melebihi angka seribu... Alhamdulillah.. syukur pada Allah yang memberikan aku nikmat selama ini... Semoga Dia memberikan aku kekuatan dan kemudahan untuk mendapat keberkatanNya...

Hmm.. Melayu...

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..