SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, June 19, 2012

APA ITU NON POLITICAL WEEK??







Semestinya ramai tertanya-tanya apa itu NON POLITICAL WEEK.. 


NON POLITICAL WEEK adalah satu tempoh dimana aku tak akan bercerita tentang politik dalam blog ini.. 


Jarang yang ada membuat demikian kerana kesannya kepada jumlah hit pembaca.. kerana pada mereka, pembaca mahukan maklumat tentang isu-isu semasa arena politik..


tapi aku berpendapat, kita tak patut lupa untuk menyampaikan maklumat lain yang sepenting info isu-isu semasa.. maklumat-maklumat yang perlu sampai kepada pembaca kerana kita ada tanggungjawab sosial yang perlu kita laksanakan sebagai penyampai.. 


ini juga satu cara untuk aku mengatakan bahawa aku seorang blogger yang bebas dan tidak dikawal oleh mana-mana pihak...


Ramai juga rakan-rakan blogger dan facebooker yang memberikan pelbagai pandangan mengenai tindakan aku untuk membuat NON POLITICAL WEEK ini dan aku ucapkan jutaan terima kasih..


AKU TELAH MENYAHUT CABARAN UNTUK NON POLITICAL WEEK HINGGA JAM 0000 HARI AHAD, 24/06/2012.. AKU AKAN MELANCARKAN KEMPEN PENGETAHUAN AM YANG AKAN MENAMBAH PENGETAHUAN ANDA MENGENAI MALAYSIA..




hmm.. melayu..

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..