SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, June 18, 2012

SETPOL Khalid Ibrahim Hentam Azmin Ali.. YB Zuraidah Suruh Diam.. Ini Semua SALAH UMNO..




PKR sekali lagi bergolak.. 


setelah pemimpin-pemimpin PKR semakin banyak di bunuh kerjaya politik mereka, kini pergolakan melibatkan Setiausaha Politik MB Selangor, Faekah Husin yang kini lantang mengkritik Azmin Ali..



Zuraida Kamaruddin, Ketua Wanita parti itu menuduh Setiausaha Politik Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai ”celupar” dan tidak megenang jasa parti.


Zuraida berkata Faekah Husin tidak harus memperlekehkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan sebaliknya patut memberi tumpuan kepada tugasnya sebagai Setiausaha Politik kepada Menteri Besar Selangor.


"Jangan memperlekehkan pemimpin parti, kerana dengan adanya usaha dari peringkat parti, maka beliau dapat dilantik sebagai Setiausaha Politik MB," kata Zuraida yang juga Ahli Parlimen Ampang.


“(Juga) janganlah mahu menuduh kepimpinan parti PKR kerana jawatan yang dipegangnya itu adalah sementara. Jadi janganlah sampai mengeluarkan kenyataan yang memperlekehkan kepimpinan parti," kata beliau..


"Dia (Faekah) tidak boleh memperlekehkan kepimpinan parti kerana parti penting untuk membawa kejayaan kepada sesuatu kerajaan, bukan daripada kedudukannya sebagai setiausaha politik," tegas Zuraida.


dari laman web: Antarapos


Faekah kelmarin mempersoalkan kewibawaan Azmin menjadi Pengarah Pilihan Raya PKR dan berkata beliau perlu membuktikan keupayaannya mengisi jawatan penting itu.



“He (Azmin) has to prove that he can help PKR win the next general election.” 
“Dia (Azmin) perlu buktikan yang dia boleh bantu PKR menang pilihan raya akan datang,” katanya.

Gerakan menggunakan Twitter  "@ PecatFaekah" dan Twitter "# kamisayangpkr" telah muncul, menyatakan sokongan bagi Azmin dan menggesa Faekah untuk meletak jawatan kerana menyalahgunakan Geran SelangorKu yang menggunakan kewangan negeri.



“I think the real target is probably not me and that I am just the ‘punching bag’,” Faekah said when contacted.
“Everyone knows that whatever decision or comments that I make, most of it, especially in terms of the SelangorKu grants, is actually Tan Sri Khalid’s decision. I am merely the implementer,” she said.
“Saya rasa sasaran sebenar adalah bukan diri saya dan saya hanya ‘punching bag’ (beg tinju).“Semua orang tahu apa jua keputusan atau komen yang saya buat, boleh katakan semua berkaitan dengan Geran SelangorKu sebenarnya keputusan dari Tan Sri Khalid. Saya hanya pelaksana,” katanya.

dari Laman web The Star:Political rift widens in Selangor


ini menguatkan lagi desas-desus yang mengatakan Azmin Ali sedang cuba untuk membunuh kerjaya politik MB Selangor itu..


Selain dari Penyelaras DUN Ampang Jaya yang telah di lucutkan jawatan serta-merta, Dr Badrul Amin juga antara yang dikatakan telah dibunuh kerjaya politik setelah "berehat" dari politik selepas ditangkap khalwat di sebuah hotel di Kuantan bersama isteri orang..




kalau tanya aku, akhirnya nanti akan jadi SALAH UMNO juga... 




hmm.. melayu..

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..