SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, April 3, 2012

KESIAN!! Penduduk Tolak Nurul Izzah Gagal Lagi!!!

Dari Laman Blog RezQeen Hill



Apa lah perangai orang flat PKNS Kampung Kerinci ni.. orang nak robohkan flat dia dan naik taraf tempat tinggal dia pun tak mau..


nak kata berfikiran sempit dia tinggal di ibu kota Kuala Lumpur.. 

Tapi pemikiran macam orang tak pernah tengok dunia luar...

tapi jangan risau... sebenarnya bukan semua yang macam tu... hanya sebahagian je yang macam tu.. ramai yang nak pembangunan yang dijanjikan oleh PM kita dilaksanankan.. 

Penduduk Kg Kerinci Yang Menyokong Pembangunan

mereka yang lebih ramai ini telah bersemangat untuk menerima pembangunan.. pembangunan yang direncanakan oleh PM kita yang menjanjikan kehidupan yang lebih selesa... 
inilah selama ini yang mereka tuntut dari kerajaan persekutuan.. ini adalah suara mereka yang kini direalisasikan oleh 


siapa dalang dalam perkara ini???


siapa lagi kalau bukan Ahli Parlimen Lembah Pantai yang pernah mengatakan bahawa golongan berpendapatan rendah seperti penduduk Flat Kampung Kerinci ini mempunyai masalah itegriti untuk membayar pinjaman kerajaan yang dipinjam dari KWSP..

datang kononnya nak jadi hero kepada penduduk yang dipertikaikan integritinya.. gatal punggung aku bila dapat tahu yang anak DSAI ni berani nak tunjuk muka di lembah pantai lagi...

apa yang dia dan gerombolannya takut ialah program transformasi PM kita akan menjadi realiti dan mereka tidak lagi relevan dalam arus pembangunan perdana suatu masa nanti.. sebab tu mereka bersungguh-sungguh untuk menggagalkan segala usaha kerajaan..

apa yang mereka mampu buat dan terus buat adalah berjanji yang bukan-bukan.. janji yang silih berganti dan bila di tuntut alasannya adalah tunggu nanti.. bodohkan???

pix_gal0
Sumber: Berita Harian

Pesanan kepada rakan-rakan sekalian.. mari kita jadi macam penduduk kampung kerinci yang nampak masa depan yang cerah dalam program-program transformasi kerajaan ni.. 
tak mahukah kita jadi macam orang FELDA yang hari ini mewah selepas mengharungi kepayahan ketika bermula dahulu..

hmm.. melayu...

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..