SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Tuesday, April 3, 2012

TERKINI!!! ADAM ADLI KENA PIJAK!!!! #AmanKampus


ahahahahahahahahha... salah maklumat rupanya... kena tumbuk bukan kena pijak... walaupun itu adalah salah satu dari azam tahun baru 2012 aku tapi masih tak kesampaian... 

si sengal ubi ni bersama seorang lagi rakannya si Ekhsan Bukhari (ataupun pasangan Gaynya? tah.. aku pun tak tau) pergi menyibuk di Flat PKNS kampung Kerinci waktu orang tengah berunding...


Flat PKNS kampung Kerinci adalah dalam pelan perancangan kerajaan persekutuan untuk di robohkan dan dinaiktarafkan yang sebahagian dari program GTP dibawah gagasan 1 Malaysia.. 

tapi macam biasa la, ada yang mencucuk dan akhirnya 34 orang enggan berpindah.. 

yang di Adam mata layan ice ni ada sekali kenapa? kenapa dia datang pula? nak jadi hero Kampung Kerinci pula ke?? ke dia nak ajar taktik berbaring dengan betul??

aku menyampah dengan si Adam ni.. memalukan nama Mahasiwa dan memalukan nama melayu.. 

entah betul entah tak dia kena tumbuk.. ke sekadar nak dapat perhatian orang  yang kononnya kau ada disana Adam oi!!!

hmm... Melayu..

HIDUP!!! HIDUP!!!! ADAM SENGAL!!! BELUM MATI!!! KENA PIJAK!!!!!

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..