SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Saturday, April 14, 2012

PAPAGOMO TEPAK BERSULAM DAN DATUK SERI ANWAR IBRAHIM

Rakan blogger, Tepak Bersulam ada bertanya kepada Papa Gomo ADAKAH BENAR CERITANYA TENTANG DSAI..


Tepak Bersulam juga ada menceritakan kisah tentang DSAI ketika kempen pemilihan Naib Presiden UMNO di zaman Tun Mahathir yang katanya DSAI memutar belitkan kenyataan Tun tentang team wawasan serta menyaksikan kalahnya Pak Lah ketika itu..


link: http://tepakbersulam2.blogspot.com/2012/04/paaku-nak-tanya-papagomo-betul-ke-apa.html?m=1


tak mau lah aku bercerita pasal Zaman mereka tu.. sebab aku ni Generasi Muda yang dah dengar Jutaan kisah yang entah betul atau tak kesahihannya..


namun aku percaya akan kredibiliti kedua mereka.. kredibiliti cerita mereka yang aku yakin tak mungkin akan mereka ceritakan kalau tiada kebenarannya..


cuma disini aku nak berkongsi apa yang generasi aku tahu tentang Insan Suci bernama Datuk Seri Anwar Bin Ibrahim..


DSAI pernah menjadi Menteri Pelajaran tapi beliau tak pernah bertindak untuk memansuhkan AUKU malah menyokong akta itu..


DSAI pernah menjadi Timbalan Perdana Menteri tapi tak pernah pun ketika itu bertindak untuk memansuhkan ISA malah menyokong pengekalan akta itu..


DSAI adalah Pemangku Perdana Menteri dan Menteri Kewangan pada tarikh dan masa PTPTN dilancarkan tapi tidak pernah menghalang atau bertindak supaya PTPTN tidak dilaksanakan..


DSAI berjanji dalam setiap ceramahnya di Selangor dengan pelbagai janji samada Manifesto Barisan Alternatif mahupun janji-janji tempatan namun hari ini janji-janji itu tidak ditunaikan..


DSAI berjanji akan memansuhkan AUKU & ISA serta PTPTN jika memerintah kerajaan persekutuan tanpa menerangkan perincian tentang perkara-perkara itu..


itu Datuk Seri Anwar Ibrahim yang generasi aku kenali.. seorang yang pandai berkata-kata seperti zaman papa gomo dan tepak bersulam tapi hari sudah tepu pesonanya dan sudah karat taringnya...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..