SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, April 23, 2012

#Amankampus Mahasiswa hanya sebahagian dari Ajaran Sesat Dataran

Malam tadi aku telah berjaya membongkarkan pertelingkahan antara pengikut ajaran sesat dataran kerana duit derma yang akan digunakan untuk menjamin pengikut-pengikut ajaran sesat yang ditahan atas tuduhan menghalang tugas penjawat awam.

hari ini berdasarkan maklumat yang boleh didapati dengan mudah di penempatan haram mereka, aku akan dedahkan pula mazhab-mazhab yang ada dalam ajaran sesat itu dan konflik diantara mereka..



terdapat 4 mazhab utama yang menghuni dataran hari ini dan mereka saling bercakaran.


mazhab pertama ialah mazhab Mahasiswa yang ditunjangi oleh SMM.. mazhab ini adalah mazhab yang paling popular dengan gambar-gambar di blog dan media-media sebagai penganjur ajaran sesat ini..

mazhab yang kedua ialah mazhab #occupydataran yang  dominan di penempatan haram ini. merekalah yang kebanyakannya tidur dan menjalankan program-program di sana. mazhab #occupydataranlah yang menjalankan ritual "sidang rakyat" yang pelik serta penuh gaya tangan yang perlu di buat.. mereka ini diketuai oleh Fahmi Reza dan Girlfriendnya serta gerombolan yang bukan mahasiswa. mazhab ini memuja hishamuddin rais sebagai pemimpin ulung mereka

mazhab yang ketiga adalah mazhab Unit Amal PAS yang konon hendak mendominasi ajaran sesat ini tetapi tidak diterima oleh 2 mazhab tadi. dan kini jumlah mereka semakin iberkurangan.

mazhab yang terakhir ialah mazhab Chipsmore yang terdiri dari parti-parti politik yang sekadar datang dan pergi.. budak lelaki cina terencat akal yang mengganggu orang bersolat tempoh hari adalah dari mazhab yang ke empat ini..



konflik diantara mereka lahir dari rasa tidak berpuashati sesama mereka..


#occupydataran tidak berpuashati dengan SMM kerana SMM mendapat publisiti tetapi #occupydataran yang lebih banyak berusaha..

juga difahamkan yang ketidakpuashatian mereka ini adalah kerana pucuk pimpinan SMM dan Adam Adli sendiri tidak memberi komitmen berhujan dan berpanas bersama mereka, yang sering kelihatan hanya Khalid Ismeth, itupun tidak selalu atas alasan membawa isteri..



mazhab #occupydataran juga menimbulkan rasa tak senang dikalangan mazhab-mazhab lain kerana dilihat cuba mendominasi.. boleh dilihat semalam, apabila aktiviti yang dilakukan oleh SMM, #occupydataran hanya berada jauh dari sesi yang dikendalikan oleh khalid ismeth dan bersembang-sembang.. begitu juga ketika sesi "sidang rakyat" yang dijalankan oleh #occupydataran, tiada wakil SMM hingga terpaksa dipanggil untuk hadir.. lebih kelakar lagi, SMM hanya menghantar wakil yang tak boleh membuat keputusan.. wakil itu dilihat tergagap-gagap menjawab soalan-soalan dan hentaman dari #occupydataran yang lebih dominan..


mazhab #occupydataran juga tidak disenangi oleh unit amal PAS dan SMM kerana cara pemakaian mereka yang menjolok mata dan kebanyakannya bukan mahasiswa pun..


perpecahan semakin kelihatan jelas di penempatan haram ajaran sesat ini dan desas-desus mengatakan mazhab parti-parti politik ini akan berbuat sesuatu untuk memastikan perpecahan ini tidak ketara dan mereka akan kekal berada disana hingga 28haribulan..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..