SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Friday, April 27, 2012

Bila Sesuatu KOTOR di Panggil BERSIH 3.0


esok dijangkakan KualaLumpur sekali lagi dilanda malang yang sengaja dibuat oleh golongan yang ingin melihat kegagalan sistem undang-unfang negara..
mereka melayarkan pelbagai propaganda bagi menghalalkan tindakan dan perbuatan mereka..

setelah mereka gagal melemahkan kerajaan dengan tuntutan-tuntutan bodoh, kali ini mereka melakukan satu lagi lakonan ala pentas opera cina yang tidak difahami dan tidak direstui oleh majoriti rakyat negara yang bernama Malaysia ini..

BANGANG!! itu satu perkataan yang keluar dari sahabatku Joe, seorang yang jarang memberi komen tentang hal ehwal politik semasa di FB, tapi semalam dia sudah tidak dapat menahan diri apabila membaca komen-komen berbunyi keanak-anakkan yang kononnya atas nama HAK...


dari yang aku lihat, pembangkang sudah tahu yang mereka tidak akan dapat menang besar dalam PRU 13 nanti,ini jelas dengan penolakan dari Selangor, Kedah dan kawasan-kawasan yang mereka menang dalam PRU 12 yang lalu..

begitu juga dari dalam pakatan mereka sendiri, Selangor yang tak habis-habis dengan kontroversi dan skandal pentadbiran, tak lupa juga janji-janji PRU 12 yang dipandang sepi..

Kedah dengan masalah  MB dengan PAS Pusat yang khabar angin mengatakan MB baru akan naik..

Pulau Pinang dengan masalah janji DSAI pada PAS untuk memberikan jawatan YDP Majlis Agama Islam Pulau Pinang.







 tak lupa juga dengan masalah dalaman yang berlaku dikalangan mereka sendiri.. ketidakpuashatian terhadap Azmin Ali, tindakan anak kesayangan DSAI yang membuatkan PKR Lembah Pantai meluat dan perebutan kerusi PRU 13 cuba di tutup dengan perhimpunan bodoh BERSIH 3.0 esok..


Joe juga mengatakan bahawa dia melihat BERSIH sebagai persediaan pembangkang untuk kalah. jadi apabila mereka kalah nanti, mereka boleh mengatakan disebabkan pilihanraya yang tidak telus.. 


mereka cuba untuk membuat rakyat lupa yang sistem dan daftar pilihanraya yang sama membuatkan mereka menang di Pulau Pinang, Kedah dan Selangor sebelum ini..


jadi aku sekeras-kerasnya menolak perhimpunan BERSIH 3.0 esok dan aku seru kepada semua untuk menolak semua yang terlibat dalam perhimpunan itu...

hmm.. melayu..

No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..