SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

Anda Mungkin Ingin Lebih Tahu:

AKU BERTINDAK... ANDA BILA LAGI????

Aku Membuat Laporan Kepada DBKL Terhadap Tindakan Biadap Mereka Yang Berkhemah di Dataran Merdeka. Mencemarkan nama negara. Mencemarkan nama golongan muda. Mencemarkan nama golongan terpelajar. Mencemarkan nama golongan MAHASISWA..

Monday, April 9, 2012

PANAS!!! RAKYAT SELANGOR MELENTING LAGI PADA ANWAR!!


DSAI kini terpaksa menjawab kepada rakyat Selangor kenapa beliau tidak secuit pun selama ini mencadangkan untuk memansuhkan yuran pengajian di UniSel dan KUIS yang dibawah kerajaan PKR dimana beliau menjadi Penasihat Ekonomi dan Ketua Umum bagi PKR walaupun parti itu telah memerintah Selangor sejak 2008..
Sumber: PapaGomo
DSAI perlu menjawab kepada rakyat Selangor tentang dakwaan merundumnya kemasukan serta pendapatan UniSel sejak PKR mengambil alih pentadbiran universiti dibawah kerajaan negeri itu.. 

DSAI juga perlu menjawab kepada rakyat negeri Selangor kenapa beliau tidak menunaikan janji-janji PKR semasa PRU 12 yang lalu seperti menghadiahkan RM1000 kepada setiap anak Selangor yang berjaya memasuki IPT..


DSAI perlu menjawab kepada rakyat Selangor tentang keupayaan beliau selaku Penasihat Ekonomi bergaji RM1 tentang kerugian yang dialami oleh Yayasan Selangor yang dikendalikan oleh Kerajaan Negeri

DSAI juga perlu menjawab kepada rakyat Selangor tentang mekanisma penuh pelaksanan pendidikan percuma IPTA dan pemansuhan PTPTN agar rakyat Selangor dapat menilai sendiri kebenaran janji beliau itu..


DSAI perlu juga menjelaskan kepada rakyat Selangor tentang isu-isu moral serta dakwaan rasuah dan sumber kewangan pemimpin-pemimpin PKR di Selangor terutama sekali Azmin Ali yang penuh dengan skandal moral dan kewangan..



AKU SELAKU RAKYAT SELANGOR DARUL EHSAN SERTA JUTAAN LAGI RAKYAT SELANGOR YANG TELAH MEMBERIKAN MANDAT KEPADA PKR BERDASARKAN JANJI-JANJI PRU 12 YANG LALU MEMINTA PENJELASAN DARI DSAI TENTANG PERKARA-PERKARA DIATAS SEBELUM BELIAU TERUS MENABUR JANJI-JANJI MASIN..


No comments:

Post a Comment

Komen sahabat-sahabat amatlah aku hargai... tolong pastikan komen anda disertakan nama.. Anda BertanggungJawab Terhadap komen-komen anda sebagaimana seorang manusia dewasa yang matang dan mampu menentukan tindakan anda.. terima kasih..

AKU DI TEMPAT LAIN...

Botak Ensem's Facebook profile
Satu Malaysia Satu Bahtera

TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI AMAN. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI MAKMUR. TERIMA KASIH KERANA MENJADIKAN NEGARA INI BUMI BERTUAH.

SETIAP KLIK ANDA ADALAH PENDAPATAN UNTUK BLOG INI..

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...

AKAN KU PEGANG UNTUK KESEJAHTERAAN...
InsyaAllah..